Baby-ES Bi yakınım iğneyi vururken yarısını dışarı kaçırdı, ancak yarısı vurabildi? Herhangi bir problem olur mu? 16 saat sonra tekrar iğne saatim var
E_Duha Baby-ES başka ek kullandığım kan sulandırıcı varsa sorun olmaz gibi ama tek iğneyse bilemem mesela ben corasprin ve oksapar kullandıgım için hemsirem sorun olmaz demişti.
cLearQueen Baby-ES dikkat etmen lazim bu ignelerin bikac damlasi bile cok onemli guvenmedigin kisilere vurdurma bence
Emel5805 Baby-ES burdakiler coraspirn kullan dedi diye kullancakmisiniz gerçekten doktorujuz bunu daha iyi bilir 24 saat geçerliligi var diye biliyorum çünkü ben fetal DNA yaptırdım kan vercektim 24 saat dolsun dediler o şekilde yani birgün vurmasanda sorun olmaz demişti doktorum
Baby-ES cLearQueen ya mecbur kaldım bugün normalde kimseye yaptırmam, şimdilik bi sorun olmazsa sabah saat 8de yeniden iğnem var
E_Duha Baby-ES olmaz Allahın izniyle ya içiniz rahat etmesi için erken vurun biraz daha sabah uyanınca
cLearQueen Baby-ES eger sorun olcak gibiyse degerlerin ek doz yaptirir. Olan olmus diye bisey kendi doktorumdan hic duymadım sizinki de oyle bisey derse kosarak uzaklas bence
Baby-ES Emel5805 yok yok coraspirin kullanmıyorum kullanmadım da zaten, doktorum dönüşü sağladı zaten sonradan 😊
Meraklojist Baby-ES Birşey olmaz serklaj olmam gerektiği için doktorum kan sulandırıcını kullanma 1 günden birşey olmaz demişti daha dün o yüzden içiniz rahat olsun iğne saatiniz ne zamansa aynı saatte tekrar yapın birşey olmaz Allahın izniyle 🌸