Merhaba bi kızim var 5 yaşına girecek 2.bebgim doğduğunda.Şuan kreşe gidiyor ama.doğumda artık yollamak istemiyorum okula.Kardeşi gelicek eve onu yollar gibi zaten şimdiden bana iyice duştü.Eşimde tam tersi 2siyle evde çok zorlanırsın verelim okula diyor.Tecrübeli aneler siz nasıl yaptinız sizce