zynepyldrm16 Haftadayız 3 gündür inanılmaz kasıklarımda sancı sızı var. Asla geçmiyor gece uyurken baya fenaydım . Yürürken felan inanılmaz baskı sızı oluyor. Doktor randevusu aldım ama gidene kadar kafam da kırk soru. Bu durum normal mi sancı vs değildir dimi?
Eda1254 zynepyldrm16 normal ama randevu almadan da gidebilirsiniz son haftalarda valan bişey demiyolar randevuya gerek kalmiyo malum zor alınıyo
zynepyldrm16 Sedef21 dün gece inanılmaz sızlıyordu kasıklarım sabah kalktığımda hafiflemişti Şuan uzandım mesela geçer gibi ama sonra tekrarlıyo ayağa kalkınca özellikle yürürken sanki çocuk çıkacak gibi sızlıyo kasıklarım
zynepyldrm16 Newmom1234 yarın sabaha randevu aldım inşallah gideceğim kendimi korkutmak da istemiyorum hani diyorum sancı olsa dayanılmaz olur heralde 😞 geçmeyen sızı var kasıklarım da