Dml991 bacım kızımın küvezdeyken olmuş 2 aydır ne sürdüysem geçmemişti. sudocrem, Bepanthol, penaten ve daha bir çok şey pahalısını da aldık yok. bak şimdi söyleyeceğimiii yap bana da dua et.
HAMAZİNC+ TROSYD al eczaneden pahalı da değil. bunların ikisini karıştırarak sür. her bez değişiminde yap azaldıkça sende sürmeyi azalt. kızım 16 aylık hala elimin altındadır.
doğum yapmamışsınız şimdi gördüm kusura bakma. yani bilindik bişey al kalsın fazla para verme bu dediğimi de not et.