Kizlar regl tarihim 6-7-8 bunlardan biri olur muhtemelen dun ve onceki gun erken gebelik testi yaptim negatifff…. İlk gebeligimde adetimden 21 gun sonra cikmisti bundada cikar diye yaptim ama malesef…. Sanirim pozitife donmez yada donermi hala kucuk bir umudum var :)