Tugbaern Selam güzel anne adayları sormak istediğim bi konu var bilmediğim için soruyorum lütfen konu hakkında yardımcı olun ben şuan 21+5haftalık hamileyim ve hiç alttan muayene olmadım merak ediyorum nasıl oluyor doktor odasındamı muayene ediyor pantolonu çıkarıpmı oturuyoruz sandalyeye üstümüze herhangi birşey örtü tarzı giyiyormuyuz
Bahar54 Tugbaern catala oturuyorsunuz kiyafetlerinizi cikariyirsunuz pantalon ic camasiri vs ve uzerinize bi ortu veriyorlar. Doktor orta ve bas parmagiyla olcum yapiyor o kadar :)