Bu hafta fiyat bilgisi aldık, doğum paketi ile doğum aşağı yukarı 105.000 e denk geliyordu. Şöyle bir durum var, doğum paketi ayrıca satılıyor, normal doğum daha uygun sezaryen daha pahalı ancak doğum için önden ödeme almıyorlar ve 2025 te doğuracak olanlar 2025 senesinin güncel fiyatını ödemek zorunda. Biz de şu an hastane arayışındayız… Google yorumları okudukça tüm hastanelerden soğudum çok kararsızım…