Bedia3344 benim 13. Haftada düştü yoğun bir kanamam oldu ileriki zamanda yukarıya çıktı, yukarıya çıkarmak için bir şey yapamazsın canım bebek hareket ettikçe o yukarıya çıkıyor zaten sadece ani haraketlerden kaçın çok ağır kaldırma yüksek kısımlara uzanma dahada aşağıya düşüp rahim ağzını kapatmasın geçmiş olsun