Hayatinmelodisi fff9898- yok ya 40 haftalık doğup küveze giren de var arkadaşımın 36+3 de yoğunbakımda biraz kaldı o genelde solunum sıkıntısı ile alakalı.. ben oğlumu 37+5 de 3600gr doğum yapmıştım aslında 37 sonrası normal
elif475475 fff9898- 37 ye kadar erken diyorlar benimki de 37+6 da doğmuştu ama gelişimi iyiyse 35 36 dan sonra doğup gayet sağlıklı büyüyenler var.