Ulku2106 4 lü tarama testi yaptırdım geçen hafta . Bugün sonuç aldım yüksek değil ama yine de risk var dedi doktor. 1:663 çıkmış sonucum. Bir kaç doktor ve hemşireyle görüştüm amniyosentez yaptırma dediler benim doktorum hariç. Var mı bu durumu yaşayıp amniyosentez yaptıran? Ya da riskli çıktı ama sağlıklı doğdu diyen ?
YesimAykut Ulku2106 benim de 3lü testim riskli çıktı, hiçbir ultrason bulgusu yok, o yüzden yaptırmadım, 1/50 geldi trisomy 18, ama mikrosefalisi yok, parmakları her şeyi düzgün, gelişme geriliği yok, ben yaptırmayacağım hiç bişey
Ulku2106 YesimAykut tanıdığım kadın doğumda çalışan bir hemşire ablamda aynısını söyledi . Doktor ultrasonda ense kalınlığı ve burun kemiğinden anlardı şimdiye kadar olsaydı dedi.
Ulku2106 Merveya ben pek sıcak bakmıyorum açıkçası sonuç ne olursa olsun doğurucam çünkü. Eşimde yaptıralım kafamız rahat etsin diyor ama bilemiyorum şu an.
Melamial Benim de damarların bi tanesinin yönü farklıymış hemen genetik hastalığa yordular. Amniyosentez önerdi doktor ama ne olursa olsun doğurucam. Yaptırmadım. Her hangi bi bulgu da yok zaten. Siz de var mı, ve yaşınız kaç? Bu da risk yaratabiliyor
Ulku2106 Melamial ultrasonda herhangi bulgu yoktu detayliya ay sonunda giricem 28 yaşındayım 2 . Gebeliğim
Melamial Ulku2106 inşallah temiz olur. Bulgu yoksa boşa para vermeyin derim. Allahtan gelen gelir genetik şeyler genelde bulgu veriyor çünkü