seda_ay Smkse bende pazartesi 17yle öğrendim bir hafta sonra tekrar bakalım dediler siz neden iki gün sonra hemen verdiniz
Smkse seda_ay 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım tekrar aynısı mı diye verdim düşek mü yapıyorum diye
Mervealya1992 Smkse yoo normeldede 2 gunde bir verılıyor zaten 2 katı arttımı dıye ılla dusuk tehlıkesı olmasına gerk yok
Smkse @“Mervealya1992” Mervealya1992 dış gebelik olma ihtimali geliyor Salı günü randevum sürekli aklıma birseyler geliyor