Pcosluyum bir yıldır bebek olmuyor bu ay inositol başladık ve 3-4 kilo kadar verebildim aylar sonra nihayet, bu ay adetim 6 gün gecikti aşırı kasık batmam ağrım var bel ağrım da var hafif ama beyaz akıntım geliyor böyle kremsi yapıda sorum şu ki inositol adet gecikmesi yapar mı bildiğim kadarıyla düzenlemek için kullanılıyor ama sormak istiyorum bu arada 4. Gün test negatifti ve adetlerim düzenlidir pcosa rağmen yardımcı olur musunuz pzt randevu aldım ama bekleyemiyprum konuşalım biraz