_tugcee Kızlar 17 gün önce sezeryan doğum yaptım hala sağdan ve soldan olmak üzere küçük dikişlerim var. Onları hastaneye gidip aldırmak mı lazım yoksa kendiliğinden düşüyor mu
Zeyna27 _tugcee doğum sonrası kontrol oldunuz mu acaba bide nemli bırakmamaya özen gösterin benim çabuk düşmüştü
Msydn6 _tugcee eriyen dikişmi acaba alınması gerekseydi söylerlerdi diye düşünüyorum bende 15 gün evvel sezaryen oldum taburcu olurken 10.günde lohusa polik dikiş aldırmamı söylemişlerdi sonra gidip aldırdım