Mihruss meyveli de tatlandırıcı, renklendirici, aroma verici şu bu çok fazla katkı maddesi var, faydasından çok zararı var malesef hiç ivmeyin daha iyi. Ben sadeyi severek içiyorum, ayran gibi geliyor bana ama içeriyorsanız, evde blenderda taze meyve ile karıştırıp içmeyi deneseniz daha iyi olur diye düşünüyorum