Yeniyeniden AysegulDnt valla benim 890 çıkmıştı çok defa kimyasal olunca baktırmak istedim 2 katını katlamisti
Mnks35 Benim 963 den sonra bi daha bakmaya gerek duymadı doktor artış güzeldi diye büyük ihtimalle siz neden daha artış görmek istiyorsunuz peki
AysegulDnt Mnks35 daha 4 aylık ikizlerimi kaybettim daha sonrasında kimyalsal gebelik geçirdim ve tedirginim 1 hafta sonra gel dedi doktorum keseye bakmak için henüz kese görünmedi
AysegulDnt Aslaninannesi_ gittim kese gözükmedi 1 hafta sonrasına randevu verdi inşallah saglıklı ilerler 😇
AysegulDnt Yeniyeniden kimyalsal gebelikten ötürü insan korkuyor ve sürekli kan testi yaptırmak istiyor 😇
Aslaninannesi_ AysegulDnt benim doktora gittiğimde beta 334 tü kese görünmedi bir sonraki hafta gittim göründü sizdede görülür merak etmeyin
Yeniyeniden AysegulDnt oldu doktor yazdı verdi ama ben bakmadım eltime verdim aile içi yfak bir parti olacak😀