Kızlar 28 hafta olduk sabahları kan ilacı içiyorum kahvaltıdan sonra d vitamini 5 damla içiyorum gün içerisinde magnezyum içiyorum ekstradan omega 3 yazdırmadım onun yerine folik asiti devam ediyorum ama beni folik asitimde bir sürü omega 3 omega 4 omega çeşitleri bir sürü var yani doktora sordum kullanabilirsin dedi hani ekstradan sadece omega yazdırmak yerine hem folik asit var hem ne bileyim Bir sürü vitamin var onu kullanıyorum daha iyi olacağını düşünüyorum sizler bu haftalarda benim gibi folik asitse ya da içeriğinde folik asit tercihinde omega 3 omega çeşitleri olan bir vitamin kullanıyor musunuz ya da sadece omega tek bir şekilde ayrı olarak mı kullanıyorsunuz