BusraA-K Ayaklarım evden çıktığımda dışarıda şişiyor sonra terlikler olmuyor, crocslardan da denedim ama şiştiğinde o da sığmıyor 😑 normalde 39 numara giyiyorum, ne önerirsiniz lütfen 🙏🏼 Ayakkabı, terlik olduramama süreci artık beni çok geriyor…
kardelengurler7 BusraA-K tuzu azaltın bol bol su için ve sıcaklarda ödem yapıyor benim el parmaklarım şişiyor sadece ama o bile rahatsız ediyor bazen
Booksandcats Hamileliğimin başından beri çeşit çeşit ayakkabı terlik aldım ayağıma göre hep olmamaya başladılar 39 numara giyiyordum normalde valla 43 numara erkek crocsu aldım biraz büyük kalıyor arkadan ama rahatça onu giyiyorum doğumdan sonra da eşime veririm o giyer 🫠
sltn2686 Booksandcats bu ayak şişmeleri ne zaman başlıyor hangi haftalarda oluyor kışa geliyo benim doğum kışın terlikte giyilmez ki 😂
BusraA-K Booksandcats bende öyle yapmayı planlıyorum eşimin ayak numarasına göre alıp doğumdan sonra en azından o giyer, benimde 1-2 haftadır böyle ne giyeceğimi şaşırdım. Dışarı çıkmak istemiyorum o derece
BusraA-K kardelengurler7 yemeklerime falan tuz eklemiyorum ama ayaklarım, sabahları da ellerim şişiyor
Booksandcats sltn2686 25. Hafta gibi sıkmaya başladı ayakkabılarım 40 numaraya geçtim 30dan sonra 40da sıkmaya başladı ama gündüz giyersem sorun yok yine akşama kalırsam şişiyorum malesef olmuyorlar 🥹🫠
sltn2686 Booksandcats ya🥲 instagramda topuklu botla geziyordu hamileler ben onlara kandım inşallah ayaklarım şişmez zaten 39 numara
Booksandcats BusraA-K eskiden giydiğime falan çok önem verirdim hiçbir estetik kaygım kalmadı valla artık pijamayla bile gezdiğim oluyor 🥲 rahat edeyim de gerisi önemli değil diyorum
BusraA-K kardelengurler7 buzlu kova hazırlıyorum içine ayakalarımı koyuyorum, hem serinletiyor iyi geliyor fakat asıl sorun zaten dışarı çıktığımda 😑
BusraA-K Booksandcats giyim her türlü oluyorsa güzel bir terlik kurtarırdı, bence biri hamile terliği üretimi için işe başlasın çünkü herkeste durum aynı o terlik alınır yani😂
Booksandcats sltn2686 ay ben öylelerine hem imreniyorum hem de şaşırıyorum gözü alıp da giyinip süslenebilenlere sonsuz saygım var 🫠 bikaç kere heveslenip evde eşime süslenip bekledim ama yok yani devamı gelmedi pijama terlikle bitircem ben hamileliğimi 🙈
Booksandcats sltn2686 30dan sonra hepten saldım ben fırsatınız varken hala giyinin süslenin göbek de büyüdükçe kıyafetlere de sığmaz oluyormuş insan 🤭