Floraa ben buzu hiç duymadım buz niye uygulansın sıcak tutmanız lazım kendinizi usutmemek için bence doktor söylemesiyle yapmayın hatta ben normal doğurdum ilk bebeğimi bı beş altı gün geçti dikişlerime lavaboya gidince hafif çok sulamamak şartıyla ılık su ile dokundururdum dikişlerin düşsün diye sonra pansuman yapardım soğuk iyi gelmez yani