Dderryaa Ebrgzl bende cuma verdim bir hafta içinde çıkıyor dediler bu hafta cuma sonuçları doktora verecez
Ebrgzl Dderryaa selam Derya , benimde doktorum test sonrası ilaçlarını değiştireceğim dedi , muhtemelen folik asit falan sizin bilginiz var mı ?
Dderryaa Ebrgzl selam canım benim folic asitim bi 10tane daha vardı ama kullanma artık dedi magnezyum verdi d vitaninim değişti şuan kaç haftalıksın ben 12+6 yım
Ebrgzl Ebrgzl benim de henüz belli değil daha doğrusu sormadım desem :) 3.5 aya odaklandım tanamen öğrenmek için
Mehtug Devlette biraz bekletiyo galiba bi arkadasima iki hafta sonra cikar demisler daha sonuc bekliyodu bnde 11+4um haftaya ikili test yptricam