Minkkk
Ben hala gebelik düşüncesine giremiyorum korkudan çünkü belirtilerini en ağır şekilde yaşıyorum.
Bende ki bakteri mesaneye işlemiş kötü bir durumdayım yani aylardır.
Sürekli forumlarda yorum okumayın, benim piskolojimi bozdu.
Her doktorda bu bakteri hakkında bilgili değil.
O yüzden iyi bir hekim de takipli muayene olmanızı öneririm.
Bana çocuğumun olamayacağını bu hastalık geçse de 5 ay sonra tekrar çıkacağını söyleyen doktor da oldu.
Sorun olmayacağını ilaç kullandığımı tüplerin açık olduğunu söylen doktorda oldu.
Ama herkes aynı değil korkmayın belirti yaşamayan, sağlıklı doğum yapan çok insan var.
Ben muhtemelen bağışıklıkla alakalı olduğunu düşünüyorum ayrıca geç kaldığımı düşünüyorum tedavi için ondan ilerledi.
Siz rutin kontrollerinize gidin ve gebelik süresinde birlikte olmayın riskli çünkü.
Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız ve inşallah bende şifa bulurum ve bana da nasip olur😞.. 🙏🏻