TubaY- Ben bugün 2 ağustos cuma özele muayeneye gittim. 10 gün içinde gidersem tekrar ücretsiz oluyormuş. Doktorum ayın 12 sinde müsait 12 ağustosta gideceğim tam 10. Güne denk geliyor. Özel de ücret kesilir mi ?
Munevver_kaplan_33 TubaY- doktorun o güne yazılı bir kağıt verdiyse sorun olmaz zaten 10. Günün tam bizim burdaki doktorda muayene süresi 10 gün ama beni 14 gün sonraya çağırmıştı gittiğimde kontrol dedim bir sorun yaşamadım
TubaY- Anlaşıldı mı bilmiyorum tam 10. Güne denk geliyor tekrar gideceğim tarih geçerli sayılır mı ücretsiz hakkım acaba
Bbbbnn TubaY- TubaY- malesef ödersin canım 2 sinden itibaren sayarsın tam 10. Gün 11 ağustos oluyor senin
TubaY- Munevver_kaplan_33 ay inşallah öyledir özel hastaneler para tuzağı ya mecbur gidiyoruz ama sigorta hakkım bitti ücret ödemek istemiyorum doğum zamanım geldi az kaldı çünkü
Munevver_kaplan_33 TubaY- yani benim doğumda son ayimda ben haftada 2 kere gidiyordum nst cekiyordum doktorun yanına gidiyordum kagidimla bide ultrasonda bakıyordu yani doktor gerek duyarsa göz yumuluyor Cnm