Kasımın başı gibi doğum gözüküyor doğumdan cıkarken ne giydiniz bu gecelik tarzı sabahlıklı takımları mı? Onların da çoğu kısa kollu oluyor sanırım ameliyattan çıkarken uzun mu giymek gerek soğuk olur mu acaba bir de o sabahlıklı takımı verirsek sabahlıgı da ggiydirmezler heralde çıkarken siz ne yaptınız tecrübesi olan yazabilirmi