hcrndnz ben 19+4de öğrendim kızım olacağını bagzen kendilerini gec gösteriyorlar
hcrndnz benim 21. Haftada netleşti kızım olacağı 😅
hcrndnz Erkek gibi hissettim sağlıkla huzurla gelsin 🌸
hcrndnz bu bebiş kız 🩷
Sevcan62 yani bende anlamadım ki hiç
Doktor ikilemde kaldı
Zynpsr1 inşallah sağlıklı olsun da gönlüm tabi ki kız olmasından yana