Busekobak Kızlar merhaba ben evvelsi gece 12 de çatlatma iğnesi vuruldum göbekten dün gece ilişki oldu fakat bugün yumurtlama testi yaptım ikisi aşırı koyuydu bugün de mi ilişki olsun sperm kalitesi düşmesin diye bilemedim sizce tavsiyeleriniz neler?
Hkgezer Busekobak yumurtlama testi yapmayın zaten ovitrelle hcg ve lh hormonu içeriyor siz bugünde ilişki sonra gün aşırı ilişkiye devam edin
OnlyBaby Busekobak doktorum bana çatlattığı zamandan itibaren 36 saat sonra 3 kez üst üste ilişki sonradan gün aşırı ilişki önerdi
elif475475 Busekobak bana doktorum iğneyi yaptı saat 4 tü. Tam 36 saat sonra ilişiği olacak dedi yani sabaha karşı 4 te yaptık biz. Hatta alarm kurmayın stres olmasın demişti 😅
mcrukiye Ya kizlar hiç görmediğim için soruyorum bu çatlatma iğneleri ücretli mi yoksa yani hani normal bir iğne parası gibi mi yoksa biraz pahalı mi yanlış anlamazsaniz 😊
1Anneadayiiii mcrukiye ben aşılama yaptırdım bugün canım çarşamba günü gece 2de bende yaptım çatlatma iğnesi 800e aldım
33lif Yumurtlama testinin en koyu çıktığı zaman yumurtladığınız zaman. Koyuluk azaldığında çatlama olmuş demek oluyor dolayısıyla henüz çatlama olmamış gibi gözüküyor. Bence de gün aşırı devam edin :)
Busekobak 33lif biz az önce de ilişki yaşadık yumurtlama diye yarın çatlarsa olmaz artık sperm kalitesi düşer iyice sorun olur mu
Meryem2121 Elifjkl bazen doktorda veriyor ama tabi gene parayla eczanedede satılıyor sigorta karşılamıyor
33lif Busekobak yani şöyle ki sperm 72 saat yaşayabiliyor. Dolayısıyla sadece bugün ilişkiye girmiş olsanız bile 2 gün sonra bile yumurta çatlasa döllenme gerçekleşebilir. Çok strese sokmamak lazım vücudu tam çatladığı zaman birliktelik olmak zorunda değil. Bir gün önce bir gün sonra da olur tutacağı varsa her türlü olur zaten 🙏🏻🧿
Mihra5252 33lif merhaba ben bugün çatlatma iğnesi oldum hemen ovulasyon testi yaptım negatifti. Yani 18 mm yumurta vardı negatif olması normal mi anlamadım
33lif Mihra5252 inanın bilmiyorum doktorunuz yumurtayı gördüyse ovülasyon testine çok bakmayın derim doktorun takibi çok daha önemli. Bir de her zaman ovülasyon testleri gerçeği yansıtmayabiliyor. Bir de o testlerde koyu çizgi yumurtlamayı gösteriyor ve silikleştiğinde yumurta çatlamış oluyor. Belki çatladığı için negatif çıkmıştır ..