Selam kızlar 2.gebeligim şuan 37.haftadayim ilk kixim 34+2 de doğdu bunuda erken doğar dediler ciğer geliştirici falan yapıldı açıklığın varmış 3 cm ama ilk doğumdan kalan aciklikmis arda bir sancilaniyorum ama Nisan su gelmesi falan yok göbek aşağı indi ve aşırı akıntım var regl sancısı var bazen siddetleniyor ve mide bulantısı oluyor doktorum apzartesi saat 5 e randevu yazmis bana 2cm de olsa doğuma alcam dedi normalde erken saatlere yazardı acaba anladımi tahmin mi ediyor doğumum olur falan diye şiddetli bı sancı yok bilemiyorum şuan 3.600kg olmuş maşallah ilk kızım 2 kg doğmuştu bir an önce dogursamda rahatlasam valla çok yorucu