Btlshnnn Tam 22 haftalık oldum 3 gün önce kıpır kıpır dı ama iki gündür neredeyse günde iki kez hissediyorum normal mi acaba
EbruAysen23 Btlshnnn normal canım uyuyor uyanıyor uyanma zaman diliminde hareket ediyor düz yat mesela haraket halini daha iyi hissedersin ❤️
Btlshnnn EbruAysen23 ay evet ama insan hissetmeyince tribe giriyor 😅 sağlıkla zamanında doğsunlar 🤲🏻🤍
GoncaArslan48 21 haftalık benim de öyle zaten çok hareketini hissetmiyordum dünden beri hiç hissedemedim 🌿
Btlshnnn GoncaArslan48 normal olam birşey ama biz anneler devamlı hissetmek istiyoruz 😅 sonuçta uyuyor ola biliyorlar 🥰
Umay-12345 Benimde 21+1 bugün hiç hissetmedim bende merak ediyorum ama işte çalışıyorum hiç dinlenemedim ondan diye düşünüyorum inşallah eve gidince hareket eder
Btlshnnn Umay-12345 eder canım yorgun olunca onlar da etkileniyorlar eve gidip uzanınca oynar Allah’ın izniyle 🤲🏻
Btlshnnn Xx123 normal demişti ilerleyen haftalarda daha da sert oluyor merak etme kendini yorunca oda yoruluyor demişti 25+4 olduk şuan hala yorulunca oynamıyor uzanınca oynuyor