Kadın Doğum da hormon testi yaptıktan sonra dahiliyeye de kan verdim ve tsh çok düşük çıktı sonra kan sonuçlarım için tekrar gittim ve bu sonuçlar çıktı araştırmalarım sonucu bu sonuçlara göre kilo vermem gerekirken ben aşırı aşırı kilo aldım 4 ay da 18 kilo falan ama kadın Doğum pcos olduğunu ama başlangıç evresi olduğunu ve kilo verirsem geçeceğini yapılan hormon testlerimin normal olduğunu söyledi 8 aydır gebelik düşünüyoruz ama olmuyor zaten adet düzensizliği de var 48-52 güne bir oluyorum