35+3 uz kızlar nasipse normal doğum gözüküyor doğuma yakın kişisel bakımız nasıl çok korkuyorum hazırlıksız sancım tutar suyum gelir falan 😁 jilet yapsam biraz hızlı çıkıyor tüy dökücü de enfeksiyon riskin den korkuyorum ağda da uzun sürede çıkıyor ama zamanını tutturamazsam falan😁 bnm gibi olan varmı kafaya çok takarım böyle şeyleri bugün de bu tavsiye lerinizi bekliyorum 🥲