Femay üzme kendini ya da üz acını yaşa ama dünyaya gelecek değilmiş kaderi yazılmamışsa ne yapsan boş ya da belki hasta bir bebek olacaktı daha zor olacaktı belki korudu seni , yeniden anne olacaksın inşallah cnm 🤲🏼 hayatta her şey bizler için bak ne hamile kalmışsın ya hiç kalamayıp yıllarca gayret etseydin ? Enn güzeline sığın içini ferahlat