Kızlar bı sıze sorum var bole bır durum yasayan oldumu? 19 temmuzda ıgne oldum doktorum ılk uc gın ilişki dedı 19-20-21 yanı 22 sı bekledık 23 tekrar ılıskı oldu ( takvımıme gore 23 yumurtlama gunum) dün 14. Gunumdu test negatıf cıktı , 22/23 unde falan catladıysa 11/12 gun oluyor ıste dunden berı karın kasık agrılarım devam edıo ama regl gelmedı henuz gec dollenme olabılırmı bıraz uzun oldu kusura bakmayın dusunmeden edemıyorum🙈