Şimdi kızlar ben kasımda sezaryen olacagım Allah nasip ederse ama nasıl bir pijama takımı almalıyım kaç tane almalıyım hangisini ne zaman giymeliyim bilmiyorum. Bi tane elbise tarzı sabahlıklı alayım diyorım onu dogımdan çıkarken giyerim sonda vs takılı oluyormuş sanırım sonra normal alt üst pijama alırım 2 tane yanıma onları giyerim diyorum bu arada uzun kasımda olacagı ıcın uzun kollu mu olmalı bunlar??
Bir de ben aldığım sabahlıklı takımla resim çekmek istiyorum ilk gün onu giyersem kirlenmez mi siz ne zaman çekim yaptınız ben ilk gün halim olmaz diye 2.gün yaparım diye düşündüm onun ıcın extra bi takım daha almak istemiyorum çünkü sonra giymicem elbise açık renk beyaz vs alma diyolar pembe de alsam leke belli eder anca siyah almam lazım o da olmaz çekim için😁 valla kafam çok karışık yardım edin