Bizde 7+2 haftalığız 🤗 bı Mart annesi de benim canım şükür şuanda aşırı bulantım yok inşallah böyle de gider çünkü ilk gebeliğim de çok çektim o konuda ya ben 😔 umarım bunda öyle olmaz da biraz rahat atlatırim 🤲🏻 ama bı 10 gün öncesinde şiddetli bı diş ağrım vardı 6-7 gün gecem gündüzüme girmişti adeta 🤦🏻 tedavide uygulanmıyor malum ilk trimester olduğu için 🤦🏻 şükürler olsun ki geçti gibi 🤲🏻