Merve1ei39 bende düşükten 3 ay sonra hamile kaldım Şuan 16.haftalık hamileyim 20 gün önce gittim doktora sürekli ya bişi olduysa ya kalbi durduysa korkusu var bende daha kontrole 10 gün var, 1 ay beklemek resmen eziyet benim için ,hareketleri hissetsem belki biraz rahatlarım diye düşünüyorum o his bende geçmiyor