Ftmaa28 Kızlar umay bebekteki çanta gibi olan mı yoksa normal düz beyaz olanlar mı alınmalı umay bebeğin reflü yatagının eğimi az diyorlar diğerlerine göre kullaan var mı kaç ay kullanılıyor reflü yatakları
Ozeeer Ftmaa28 ben sevibebe nin ikisi bir arada reflü yatağını aldım hem babynest görevinde görüyor daha kullanmadım kullananlar memnun
Nazli_bebe Ben Umay bebeğinkini aldım 1 ay sonra Allah nasıp ederse kullanicaz bakalim yıkadım kaldırdım şimdilik
BabyAta Ozeeer bende bunu kullandım gerçekten asırı memnun kaldım. Çok kullanışlı evin her yerine onunla taşıdım ilk üç ay. 4. Ayin içindeyiz hala kullanıyorum evim dubleks bebek asagida uyuduysa onunla yukarıya taşıyıp yatağına yatırıyorum
Betus1616 Ftmaa28 evet bebek hareket ettikçe aşağıya doğru kayıyor ayaklık kısmı var ama bir görevi yok ben yatağın içinde kullandığım için sorun olmuyr