Kayramelisa97 senamom_ kızım olacak melisa ismini katacağım inş ama benm dışımda kmse istemiyor Alara beren ismini seviyorum
umycnr94 Umay koycm canım ben arkdslarimin kızlarının ismi Gökşin Eflin Eslem Efnan Gökçe Almila Ada fikir olr belki🌼
Linakiz1903 senamom_ evet bende ordan görmüştüm aslında ama biraz farkli oldu bizimki . Eşim balkonda sigara içiyordu bende yatakjta uzanıyorum isimlere girdim baktım internetten doğa ismi kesindi yanına isim ariyordum. Liya yi gördüm ekran görüntüsü aldım eşime atmak için wpa girdim aynı anda eşim bana o sayfayı ve liya ismini bana gönderdi. 😂😂 Habersiz aynı sayfada aynı işimi beğenmiş birbirimize atmak için SS almışız ve gönderiyoruz sonra bidaha düşünmedik tamam dedik bu olsun 😂