Ben doğum yapalı 3 ay oldu arkadaşım 38 haftalık Hamile sabah konuştuk suyunu göremedim demiş doktor detaylıya gönderdi başka doktora o doktor da yatış vermiş sonra da ameliyata aldılar hiç bişey almadan gitmişti kontrol diye ben uzaktayım hiç bişey yapamıyorum ona dua eder misiniz 12 de girdi ameliyata daha çıkmadı ben 15 dk da çıkmıştım kötü bişeyi yoktur dimi lütfen dua edin bebeğin kalp atışları hızlandığı için almışlar bu arada doğuma 😭