Kızlar 36+3 haftalığız 20 lik dişim patlıyo ama o kadar kötü ağrısı ağzımı açamıyorum . Karanfil yapı falan sürdüm ama fayda etmiyor sizce doktora gitsem bi işe yarar mı genelde hamile olduğumuz için bir şey yapamıyorlar ya çok zor napıcam bilmiyorum