poyrazege1503 Kızlar daha 2 gün önce doktora gittim. Dunde sağlık ocağı cagirmisti kan idrar için bugünde sonuçlar için aradilar enfeksiyon çıkmış idrarimda napmam lazımm kullanmaliyim acile gidip ilac mi yazdiriyim kendi gecer mi
Betulerdem21 poyrazege1503 merhaba kaç haftaliksiniz? Bende de idrar yoku enfeksiyonu çıktı ilaca başladı doktorum ama bulantı kusma çok yaptı bıraktım uromisin verdi nasıl hızlı atlatabilliriz
Melisa2907 poyrazege1503 vajinal bölgenizi sirkeli su ile temizleyebilirsiniz. Bu çok faydalı oluyor. Bende de vardı doktorum ilaç yazmak yerine bu yöntemi söyledi ve çok şükür kurtuldum🙏🏻 bir çay bardağı sirke, 1,5 litre suya karıştırabilirsiniz.
Newmom1234 Kendi kadın doğumcuna git bence . Bende hafif enfeksiyon çıkmıştı doktorum bol su iç sonra tekrar tahlil ver bi hafta sonra demişti .
poyrazege1503 Newmom1234 lökosit esteraz pozitif 3+ yazıyor idrar yolu enfeksiyonu. Oluyomus oda doktora git dedi ama
vldnozer Ben de idrar yolu enfeksiyonu oldum 2 gün kustum monruol verdiler acilde toz şekilde tek kullanımlık bir ilaç sonra geçti 4 gün falan sürdü toplamda
ryhn-1602 vldnozer onu bende kullandım şuanda enfeksiyonum var ilaç verdi onu kullanıyorum bide bol bol su içmek gerekiyor bide
Melamial Ben de 20 haftalık hamileyim. Cranberry tableti sabah akşam içiyorum. Kızılcık tableti yani. Baya iyi geliyor bol suyla
Cakcay poyrazege1503 bende yeni atlattım çok korkmuştum ama korkmayın acile gideceksen ilaç verirler onu doktorunuza danışın yada kendi doktorunuza gidin bence direk
odtz poyrazege1503 idrar tetkiki dışında idrar kültürü verdiniz mi benim de idrar tetkikinde lökosit çıkmıştı ama kültür temiz cıkınca sadece bol su içerek atlatmıştım
DNZMHMHT poyrazege1503 idrar yolu enfeksiyonu zor geciyoe biraz o yüzden muhakkk bi kadin dogumcuya gidin. Kendinizde bol bol su tuketin su cok iyi geliyor ama enfeksiyonun derecrsine gore bi kac ilac var verebilirler
20-Banu-20 Bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı 13 haftalık gebeyim antibiyotik iğne verdiler kullandım enfeksiyon seviyem daha da yükseldi hafta içi yatış olacak galiba böyle bir durum yaşayan var mı
nazel123 Bendede çıkmıştı hamilelikte tekrarlıyor ara ara iki kez toz şeklinde ilaç verdiler geçti çok aşırı değildi fayda etti o yüzden hemen sanırım o tozu suyla karıştırıp yatmadan önce bir bardak içiyorsun bir hafta sonra da tekrar tahlil yaptırıyorsun