Naz1234- Merhaba kizlar doğum yapalı 8 gün oldu ama kanamam hala adetin ilk günü gibi yoğun bir şekilde devam ediyor. Biraz azalması gerekmezmiydi bu zamana ? Sizlerin nasıldı?
Edaacar-ozkan Naz1234- bende de hiç kanama olmadı regli son günü gibi 23 gündeyim baştan beri böyle ben sormuştum neden az diye içimin iyi temizlemesinden demişlerdi
1_Pandackk Naz1234- bende 40 gün kanamam devam etti doğum sonrası 10 gün kontrolüne gittim bir sorun yoktu
Naz1234- BekarAnne19 24 gün boyunca yoğun mu sürdü peki az az mı geldi. Benim 8. Gün oldu hala azalma yok