Dmrl_02 ilk doğumum sancı ile gelmişti 5 dk da 1 e düşünce hastaneye gitmiştim ve 12 saat sonra doğum yapmıştım. 2.doğumum 23 temmuzda suyunun gelmesi ile oldu suni sancı verdiler 8 saat sancı çektim 9 cm açılma vardı fakat bebek aşağı inmedi kordon koluna ve bacağına sarılmış sezaryen oldu.. Kendinizi korkutmayın, doğumun her türlüsü zor ama evlat kucağa alınınca şifa oluyor insana..