Muhammedimm09 prens_prenses_annesi Merhaba yenidoğan bebeğiniz için kullanacaksanız sakıncalı meme reddi yapabilir,maalesef bende küçüğünü kullanıyordum hızlı akışlı olunca beni hemen bıraktı umarım böyle bişey yaşamazsınız.
Enfal_06 prens_prenses_annesi bilindik marka almanız daha iyi bence bunlar farklı maddeler içeriyor bebek için marka kalitesi iyi olan bi tane alın
prens_prenses_annesi Zynp-ela6 ben buyugunu kullanirim oglumdada oyle yaptim cnku bn mama kullanmiyorum zaten ama biyere fln gttimde sutumu sagip cikiyodum disarda emziremem diye oyuzden kizim iicnde bunu aldim
prens_prenses_annesi Muhammedimm09 kuzum mama vermiycem sadece disari ciktim zamanlar sutumu sagip doldururcam cogunlukla beni emicek yani bi hastaneye gderim biyere gderim yada bn biyere gtmek zorunda kalirim babasina birakirim sadece ozmnlar sutumu sagip koymak icin