mervedgnn44 zaten sırt üstü artık yatmamamız gerekiyor sanırım ben de 33. Haftadayım, gogus altım kaburgalarım, sırtım heryerim sıkışmaktan ağrıyor, çok zor ama böbreklerinizle alakalı bir durum varsa isterseniz bir de böbreğinize baktınız ne olur ne olmaz