-nazli00 çok zaruri bir mecburiyet durumu olmaması halinde ben verilmemesi taraftarıyım. Para iki kişi çalışınca dahi yeri geliyor yetmiyor :) ben ilk kızımın doğumundan sonra ben geri dönemem işe dedim ve gerçekten kariyerimin en zirve yerinde tek saniye düşünmeden iznim bittiği gibi istifamı verdim. 5 sene oldu pişman olmadım Rabbim pişman etmesin. Kreşe de 4 yaşında verdim,, 3 yaşında da anne katılımı da olan saatlik etkinliklere götürüyordum ara ara ,, bilmiyorum ya 2 yaşındaki bir çocuğun anne sıcaklığına mı arkadaş ortamına mı daha çok ihtiyacı var acaba? Ara sıra bırakmak başka hergün ve tüm gün bırakmak başka,, gerçekten çok küçükler,, ama bu anne izni konusu çok önemli ya anneler çalışmak da istiyor çocuk da bakmak istiyor ki hakkımızda ikisini de aynı anda istemek,, anneler çocuk 3 yaşına gelene kadar çalışmamalı bence sistem ona göre olsa keşke. Böyle bir sistem olsaydı istifa etmezdim mesela 3 yaşına gelince ya o zaman gelince karar verirdim ya da o zaman dönerdim işe onu o zaman düşünürdüm. Ama bebekler 6 aylıkken böyle bir karar vermek anneler açısından çok zor gerçekten