Ben hamilelik oncesi diyetisyen den elma sirkesi bal zeytinyağı ilik su yapıyordum bir haftadır kabizlik var yapıyorum iyi geliyor ama benimkisi çok kuru büyük ısınmam gerekiyor çok zorlanıyorum ama bir şekilde yapıyorum 29 haftaligim ısınmak zor :( zarar olacağını düşünmüyorum ama cekinirseniz yapmayın lütfen