1Sendemi2 Merhabalar doğum sonrası kendiniz için vitamin desteği aldınız mı ? Hangisini kullandınız. Bu sabah kalktım dilimde ağzının içinde hep aft çıkmış. Kan ilacı ve tiroid ilacı haricinde birsey kullanmıyorum.
eminesrt 1Sendemi2 Benim de oluyordu emzirme döneminde beş tane çıktığını bilirim keşke bende o zaman kullansaydim yada doktora gitseydim kendinizi ihmal etmeyin lütfen sizdeki vitaminler sütten bebeğe geçiyor size kalmıyor muhtemelen ben çok zayıflamıştim o süre zarfinda sizde de oldu mi acaba
Zhrbjts 1Sendemi2 sağlıklı beslenmek bolca vitamin sebze meyve yogurt protein tuketmek oldukca onemli c vitamini olarak limonlu su vs icebilirsiniz ve bnence demir takviyesi ile d vit kesinlikle kullanılmali
1Sendemi2 eminesrt 22 gün oldu doğum yapalı sadece 7 kilo gitti. Dediğiniz gibi etkileri başladı heralde
1Sendemi2 Zhrbjts bu dediklerinizin hepsini yapıyorum zaten iştahım yerinde sanırım takviye bir şeye ihtiyaç duyuyor bedenim
Zhrbjts 1Sendemi2 buyuk ihtimal cunku 2 kisi kullaniyorsunuz aynı seyleri o yuzden saglik ocaginda tahlil verip eksik vit doldurmalisiniz bence