Merhaba 38haftalık gebeyim hala ismimiz yok 😶inci ismini ilk günden beri istiyorum ama diğer isim ne olması gerektiğini bilmiyorum
İkiz kızlarım var onların çift ismi var buna tek koyalım diyorum eşim o da çift olsun diyor 😬
Feyza inci dedik
Sonra Feyza’dan vazgeçtim birkaç yorum yüzünden
Ahsen diyoruz şimdi
Sizce nasıl
Ahsen İnci ?
Uyumu söylenişi vs