39 haftalık olduk bugün hastaneden geliyorum suyu azalmış 4cm dedi suyu için yatış yapalım dedi açıklık vs bir şeye bakılmadı stres yaptım akşam acilden gelsem olur mu dedim bana bıraktı akşam acilden yatış yaptıracağım suni sancı mı verirler direk ne yapıyorlar böyle su azalma durumlarda bilen var mı