atarliFrida Şeker hamuru aldım kurabiye yapacağım. Cake pops yapıcam. Birde çikolata kalıpları alıp. Çikolatayı eritip kalıp ile kendim yapacağım. Altına da fırfırlı kağıt alıp çikolatayı ona koyacağım. Hediyeye dair hiç bir şey yaptırmadım. Magnet türü şeylerin modası geçti artık. Zaten o kadar para vereceğim 2-3 ay sonra çöpe atacaklar. Sadece insta da bir şey gördüm. Kartela şeklinde Allahın 99 isimlerinden bazıları yazıyor ve anlamı yazıyor. Kapağında da dularla büyü(bebeğin ismi) Böyle bir şey gördüm hoşuma gitti ama pahalı geldi tanesi 35₺ idi. Bunu alan kişi çöpe atmaz diye düşündüm saklar. Bakalım henüz karar vermedim ona