Detaylıda genelde ikili test sonucunuzu da görmek istiyor doktorlar. Eğer sıkıntı çıkarsa detaylı tarihini erkene alırsınız, doktorunuz kontrolünüzü ona göre gerçekleştirir vs. Kesinliği olmasa da, ihtimal içeren bir test. Sırf moralim bozulabilir diye niye kötü ihtimalleri görmek istemeyeyim? Görün ki önlem alın🙏🏻 zaten yaş ileri değilse büyük çoğunluğa iyi sonuçlar çıkıyor.