Mavideniz26 Merhaba arkadaşlar Oliclinomel N4 550 E (bagısıklık serumu) taransfer oncesi ve sonrası ne kadar süre kulandınız bu serumu,kac sefer yaptinız hafta da bir yapilıyor diye duydum da sizler ne kadar sure kulandiniz
baharmom35 Mavideniz26 lenf aşısı oldum ben eşimden kan alınıp aşı haline getirilip bana vuruldu transferden bir hafta önce ve transferden 1 hafta sonra 2 doz şeklinde bağışıklık serumu olarak da transfer den hemen sonra odama geldiğimde aldım o kadar aşı da serum da bağışıklık içindi lenf aşısı eşime karşı bağışıklık olsun diye sonuçta ondan gelen hücreyi de (embriyo ) bedenim kabul etsin diye 😂
baharmom35 Mavideniz26 Transfer sonrası aldığım serum buydu benim sadece bir kereydi ama sizin doktorunuz ihtiyaç görür ise bir hafta sonra bidaha verebilir birde bu serumu da tam almadım yarısını aldım